wtorek, 16 czerwca 2015

Typowy zapychacz, czyli: Co u mnie?

Witam serdecznie! :D

Jak można się domyślić po moich częstych wizytach na blogu (sarkazm :) )  przeżywam kryzys wieku średniego. 
Z takowego powodu nie mam pomysłów na nic, a inspiracje którymi próbuję się zainspirować są dla mnie jak nutella z majonezem- nie pasuje. 
Dlatego ten post będzie dotyczył tematu "Co u mnie?" Czyli napiszę coś o moim życiu prywatnym, codziennym. 
A więc razem z moją koleżanką od jakiegoś czasu postanowiliśmy codziennie chodzić w trakcie przerw obiadowych na rożki. Jak można się domyśleć wszystko szło pięknie do puki omijałam szerokim łukiem wagę. Jednak, gdy jak co tydzień skończyłam biegać i wreszcie się złamałam i się zważyłam przeżyłam szok. Mianowicie przytyłam jeden kilogram! Wielce oszołomiona przebiegłam półtora kilometra i poszłam na pobliską słownie. 
Kiedy zadzwoniłam do mojej koleżanki się wyżalić postanowiliśmy zrobić mały chellange, który wymyślił Urban z youtuba, czyli przez miesiąc jeść tylko owoce i warzywa. Jednak my będziemy wykonywać te wyzwanie na próbę przez tydzień zaczynając od następnego mojego posta.

Dlatego od NASTĘPNEGO posta będę codziennie umieszczać zdjęcia, przepisy potraw wykonanych z owoców i warzyw. 

ŻYCZCIE MI POWODZENIA :) 

A wy jak przygotowujecie się na wakacje? 
Macie jakieś plany?
Znacie jakieś fajne i proste przepisy potraw z owoców,lub  warzyw? 

Piszcie w komentarzach :D

ZDJĘCIE TYGODNIA: 

9 komentarzy:

  1. Niestety na wakacje nie mam żadnych planów ;/
    wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. ja mam plany na wakacje
    obserwujemy?
    http://paolciapolcia16.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. świetne, słodki piesek:)
    Zapraszam na konkurs, do wygrania 120$ od Shein:)

    http://mylife-tasia.blogspot.com/2015/06/konkurs-wygraj-120-od-shein.html

    OdpowiedzUsuń
  4. świetne zdjęcie. :)
    poklikasz u mnie w banery? byłabym bardzo wdzięczna.
    http://berry-lifestyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Super, blog ;) naprawę widać, że się starasz i masz inspirację ;)
    zapraszam do mnie - Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  6. Super ;)
    Zapraszam do siebie --> nyciak.blogspot.com/
    Może obserwacja ?

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz ;)
Jeżeli spodoba ci się mój blog zaobserwuj, a ja odwdzięczę się tym samym :)
Wszelkie uwagi do mojego bloga piszcie w komentarzach.