niedziela, 28 czerwca 2015

Początek wakacji i koniec roku szkolnego + kredy do włosów

  Rok szkolny
                                      
Tak jak z resztą zdołaliście odczuć- zaczynają się wakacje! Mam nadzieję, że togo roczne będą wspaniałe i równie zwariowane jak poprzednie. 
Niestety jak każda miła rzecz, niesie ona konsekwencję związane z ukończeniem roku szkolnego. Był to strasznie przykry dzień za równo da mnie jak i moich przyjaciół, ponieważ strasznie żyliśmy się z opuszczającą nas klasą. Jednak mam nadzieję, że będziemy się ciągle widywać, a nasze stosunki nawiązane w tym roku nie zmienią się w następnych. Do tego dochodzi stres związany z przyszłym rokiem kiedy my będziemy opuszczać szkołę. Jednak mamy jeszcze dużo czasu, więc mam nadzieję, że go dobrze wykorzystamy.

Kreda do włosów 

Jakiś czas temu do mojego domu przyszła paczuszka z kredami do włosów. Jestem dość zachwycona efektem ich działania, ponieważ są niesamowite! Zawsze uwielbiałam zmieniać kolor moich włosów, a teraz mam do tego szanse bez obawy, że zniszczą moje włosy. 
Niestety mają swoją wadę. Strasznie brudzą włosy, jeżeli chociaż trochę spodnie deszczu. Jednak kreda do włosów jest idealnym rozwiązaniem na ciepłe, upalnie i nudne dni, ponieważ dodają one lekkiej odmiany.

Aby kreda się dobrze trzymała na włosach zaleca się nałożenie ich na lekko mokre włosy. Efekt utrzymuje się przez 1-2 dni.

14 komentarzy:

  1. Ciekawy pomysł z tymi kredami. Powiem szczerze, że pierwszy raz o nich słyszę. Dziękuję za odwiedziny i życzę udanych wakacji!
    wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. ale fajne te kredki :D

    ❀MÓJ BLOG-KLIK❀
    Pozdrawiam, Steffy xx!

    OdpowiedzUsuń
  3. te kredy są ciekawe :)

    zapraszam do mnie! ;)
    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Swietny post!

    Zapraszam / nowy post, moze skomentujesz? ♥
    ♡ Melody's blogg ♡

    OdpowiedzUsuń
  5. Nigdy takiej kredy nie używałam :D
    Obserwuję!
    http://milenaabloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Pokaż jak wyglądają na włosach! Jak dużo tych kolorów, gdzie zamawiałaś? Może sie skuszę :)

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie http://kamocia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. DZIEKUJE ZA KOMENTARZ ♥ OBSERWUJE :)

    Nowy post!! Zapraszam :)
    ♡ Melody's blogg ♡

    OdpowiedzUsuń
  8. Te kredy są świetne! ;)
    roxannee-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Nigdy nie słyszałam o kredzie do włosów. Fajna sprawa, jeśli lubi się często zmieniać swój kolor włosów ;)
    Obs za Obs? Zacznij i daj znać u mnie ;)
    Pozdrawiam, Pola
    polcik.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. nigdy nie próbowałam z obawy, że na moich ciemnych włosach nic nie wyjdzie :c chętnie jednak zobaczę efekty u ciebie! :D

    Mój blog - Zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie próbowałam nigdy czegos takiego :cc Ale u Ciebie to serio ładnie wygląda c:
    zapraszam do mnie ---> Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  12. Koleżanka mi robiła powiedziała, że ma je z Anglii. Nigdzie ich nie widziałam w sklepie. A ty gdzie ją kupiłaś?

    http://stylizacje-moda-uroda.blogspot.com
    http://naciowe-fotografie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz ;)
Jeżeli spodoba ci się mój blog zaobserwuj, a ja odwdzięczę się tym samym :)
Wszelkie uwagi do mojego bloga piszcie w komentarzach.