wtorek, 2 czerwca 2015

Festiwal rodzinny: recenzja

Hej!

Tak jak pisałam w poprzednim poście w mojej szkole we zeszłą sobotę odbył się festiwal rodzinny. Z początku miałam do niego mieszane uczucia, jednak gdy już zjawiłam się na nim moje obawy się potwierdziły. Było BEZNADZIEJNIE. Nie licząc fajnych chwil spędzonych z przyjaciółmi festiwal był po prostu nudny. Jednak były dobre strony jak darmowe lody rozdawane pod koniec( ponieważ  nie mieli co z nimi zrobić), lub konkursy na 1 rower! Gdzie w mojej szkole jest ponad 400 osób... Moim zdaniem festiwal był nie zaplanowany i nie przemyślany. 
Jednak ja jako uczennica mojej szkoły pomagałam przy "zabawie" i malowałam dzieciom twarze i to chyba jest największy plus całego festiwalu. Oczywiście pomijając fakt, że rodzice wpychali się w kolejkę. Cały festyn oceniam na 3/10 , ponieważ jednak niektóre stoiska były warte uwagi. 

A jak u was odbył się festiwal rodzinny? 
Jak wyglądały wasze stoiska? 
Były warte uwagi? ( Jak tak to zazdroszczę :D )

Zdjęcie tygodnia: 



17 komentarzy:

  1. u mnie nie było festiwalu
    Ładne zdjęcie :)
    Obserwuję i mam nadzieję że Ty też zaobserwujesz mojego bloga :)
    Mój blog-klik

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie nie było takiego festiwalu, choć z pewnością byłoby podobnie. ;)

    bgrenda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie nigdy nie ma takich festiwali ;c Super zdjęcie :)
    http://typical-writers.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. U mnie nie są organizowane takie festiwale, ale widać, że to fajna sprawa :)

    NOWY POST NA FABRYCE MIĘTY KLIK! :))

    OdpowiedzUsuń
  5. U mnie również nie był organizowany taki festiwal, ale z chęcią bym się na takie coś przeszła:)
    Zapraszam wszystkich:) Mój Blog ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja nie chodzę na takie imprezy w mojej okolicy, bo nie czuję się na nich komfortowo. Aczkolwiek w innych miejscach zdarza mi się na nie natrafić. Fajna zabawa.

    www.sarahfrompl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratulujemy bloga prowadzonego z pomysłem ;)
    Zapraszamy do naszego sklepu internetowego z modną biżuterią i odzieżą

    www.steezy.pl - strona naszego sklepu KLIK

    https://www.facebook.com/steezyfashionshop - strona naszego fanpage KLIK


    Pozdrawiamy

    OdpowiedzUsuń
  8. U mnie są co roku takie jakby festyny i w sumie to wystarczy mi paczka przyjaciół, żeby dzień nie był nudny:))
    Szkoda, że Tobie się nie podobało:c

    Pozdrawiam!
    moja Personalna Galaktyka Absurdu

    OdpowiedzUsuń
  9. U mnie nie ma takiego czegoś :). Pozdrawiam!

    Bardzo proszę o kliknięcie w link spodenek w najnowszym poście: lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Ładne zdjęcie :) wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. UDOST za UDOST?

    http://luna-paradise.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. u mnie nie było
    ładne zdjęcie :)

    Zapraszam do mnie! Jeśli mój blog Ci się spodoba, będzie mi bardzo miło jeśli go zaobserwujesz :)
    dariaa-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajna sprawa! :)

    Zapraszam na nowy post! Jeśli Ci się spodoba będzie mi bardzo miło, jeśli skomentujesz i zaobserwujesz mój blog. :)
    alexandrak-blog.blogspot.com KLIK!



    OdpowiedzUsuń
  14. Ogólnie bardzo ciekawie piszesz , uwielbiam czyać akie posty i proszę o więcej takich <3
    Nowy post http://patrycjabunt.blogspot.com/ Jeśli Ci się spodoba zapraszam do obserwacji , ja się uczciwie zrewanżuje

    OdpowiedzUsuń
  15. Super blog :) !
    Zapraszam do mnie może akurat ci się spodoba ? ;)
    http://duska-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz ;)
Jeżeli spodoba ci się mój blog zaobserwuj, a ja odwdzięczę się tym samym :)
Wszelkie uwagi do mojego bloga piszcie w komentarzach.